Tapahtumakalenteri

Syyskauden 2021 toimintaa:

KEILAUS maanantaisin klo 10 - 11. Hinta 3€/kerta, maksetaan tilille FI33 5381 0340 0189 26.
Jäsenkortti esitettävä keilaamaan tultaessa.
Yhteyshenkilö Seppo Palokangas puh. 040 7300940.

-----------------------------------------------------

BINGO pyörähtää ensimmäisen kerran maanantaina 27.9. klo 15 - 17, seuraavat päivät 25.10. ja 29.11. BINGOPÄIVINÄ toimintatilamme ovet ovat avoinna jo klo 13 alkaen erilaisin teemoin. Kiristämättömien sukkien ym, tuotteiden myyntiä avoimien ovien aikana.

Järjestämme lapsidiabeetikoiden jäsenperheille retken Kempeleen Leo's Leikkimaahan lauantaina 16.10.2021. Bussiaikataulu: Lähtö Raahesta klo 10.00, Vihannista klo 10.30. Paluumatkalle noin klo 16.00. Ilmoittauduttehan 1.10.2021 mennessä joko tekstiviestillä tai sähköpostilla Marjaliisalle, puh. 040 707 8981, sähköposti marjaliisa.jylha@kotinet.com

. Viestiin nimi, henkilöluku ja lasten iät. Yhdistys tarjoaa kyydin ja pääsyliput. Ruokailu omakustanteinen. Olemme yhteydessä ilmoittautuneisiin. Tapaamisiin retkellä!

---------------------------------------------------

Lähde kanssamme 5.-6.11.2021 hyvinvointilomaselle Tunturihotelli Iso-Syötteelle Pudasjärvelle! Majoitus 2 hlön korkeatasoisissa Porohuoneissa. Pakettihinta jäseneltä ja seuralaiselta 100 €/hlö, ei-jäsen 120 €. Hintaan sisältyy majoituksen lisäksi linja-autokuljetus Raahe-Vihanti-Paavola-Iso-Syöte, tulopäivänä päivällinen, lauantaina aamiainen ja vapaa sisäänpääsy ArcticSpa -kylpylään.

Varattuna on 20 kpl 2 henkilön huonetta ja paikat täyttyvät ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittaudu pikapikaa, viimeistään 5.10. mennessä Marjaliisalle joko soittaen tai tekstiviestillä numeroon 040 707 8981. Tarkka aikataulu ja lähtöpaikat lähetetään ilmoittautuneille. PS. Hyvinvointiviikolla on tarjolla hierontaa ja jalkakylpyjä, jotka on varattava hotellista ennakkoon,

Voit tutustua kohteeseen osoitteessa www.hotelli-isosyote.fi

---------------------------------------------------

MAAILMAN DIABETESPÄIVÄÄ vietämme avoimin ovin 12.11. kaupunkilaisten yhteisessä Praati-olohuoneessa.

------------------------------------------------------

Diabeetikon sosiaaliturva 2021 -opas on päivitetty. Saat sen ladattua käyttöösi allaolevasta linkistä:https://d-kauppa.diabetes.fi/product/184/diabeetikon-sosiaaliturva-2021---ladattava-opas

-----------------------------------------------------

Tietoa mm. silmäpohjakuvauksista. Ajan voi varata Raahen sairaalan Silmätautien klinikan (Coronaria) puhelinnumerosta 040 185 7492. Silmätautien klinikka on sairaalan toisessa kerroksessa entisen leikkaussaliosaston tiloissa.