ROKOTUSASIAA
Raahen seudun hyvinvointikuntayhtymän alueella annetaan parhaillaan koronarokotuksia yli 70-vuotiaille kansalaisille.Yli 80-vuotiaita on rokottamatta vielä paljon.Hyvinvointikuntayhtymä pyytää yhdistyksiä välittämään tietoa ja kehottaa jäseniään tiedustelemaan läheisiltään ja sukulaisiltaan, ovatko he pyrkineet saamaan rokotusta ja auttamaan heitä siinä.
Rokotusta varten on varattava aika. Koronarokotuksen ajanvarauksen takaisinsoittonumero on 040 135 8540 ja on avoinna ma-pe klo 8-14. Kun soitat takaisinsoittoon, ei tarvitse muuta kuin odottaa tietoa soiton rekisteröitymisestä ja tämän jälkeen jäädä odottamaan takaisinsoittoa. Uudelleen ei kannata numeroon soittaa, sillä takaisinsoitto rekisteröi vain yhden puhelun kustakin numerosta.

------------------------------------------------------

Diabeetikon sosiaaliturva 2021 -opas on päivitetty. Saat sen ladattua käyttöösi allaolevasta linkistä:https://d-kauppa.diabetes.fi/product/184/diabeetikon-sosiaaliturva-2021---ladattava-opas

-----------------------------------------------------

Tietoa mm. silmäpohjakuvauksista. Ajan voi varata Raahen sairaalan Silmätautien klinikan (Coronaria) puhelinnumerosta 040 185 7492. Silmätautien klinikka on sairaalan toisessa kerroksessa entisen leikkaussaliosaston tiloissa.