2022 tapahtumia syys-lokakuussa

Pe 30.9. klo 17 alkaen peli/pizzailta Praatissa diabeetikkolapsiperheille. Yhdistys tarjoaa purtavaa.Voit ottaa oman kivan lautapelin mukaan. Ilmoita osallistuminen Petralle
p.044 040 4711.

La 8. - 9.10. Kaikille AVOIN Virkistysretki Rokualle (Rokua Health & Spa)
Huomio! Alennettu pakettihinta kaikille 120€/hlö.
Lähdemme virkistymään ainutlaatuisen luonnon keskelle Rokuan Kansallispuiston maisemiin. Retken sisältö:
- linja-autokyyti
- majoitus 2 h huoneissa
- kylpylä-kuntosalin käyttö aukioloaikojen mukaan
- buffetpäivällinen ravintola Rouskussa
- iltapala
- sisäänpääsy ravintolaan, karaokeilta
- sunnuntaina aamiainen noutopöydästä
Lauantaina on tarjolla esteetön Geopark-kävely fysioterapeutin johdolla.

Lähtö lauantaina 8.10. klo 10 Raahen linja-autoasemalta, klo 10.30 Vihannin Seolta ja Paavolan Grillikipsalta klo 10.45.
Paikkoja on varattu 40 henkilölle. Ilmoittaudu viimeistään su 2.10. Marjaliisalle tekstiviestillä tai soittaen puh 040 7078981.

La 15.10. klo 19 Kultaiset vuodet-konsertti Raahe-salissa
Konsertti sisältää suosittuja lauluja kultaisilta vuosilta, niitä mitä ihmiset vieläkin kuuntelevat.
Olavi Virran, Junnu Vainion, Tapio Rautavaaran, Reijo Taipaleen levyttämiä suomalaisia lauluja. Nostalgiset tunnelmat ja vahvat tulkinnat tarjoavat tangokuninkaalliset Saska Helmikallio ja Marita Taavitsainen sekä iskelmälaulaja J.Eskelinen. Säestyksestä vastaa Legenda orkesteri Seppo Rehnströmin johdolla. Kesto 2 sis. väliajan.
Yhdistys on varannut 20 lippua jäsenilleen Kultaiset vuodet-konserttiin. Lippuja jäljellä vielä muutama hintaan 20€ / hlö. Kysy Eijalta p. 040 8474082.

La 15.10. klo 14 Vesipekkaan uimaan. Yhdistyksen tarjous: perhelippu 10€/perhe (2 aikuista ja 2 lasta, tai1 aikuinen ja 3 lasta). Lisälapsen hinta on 4,50€/lapsi, jonka perhe maksaa itse.

Ke 26.10. klo 17.30-19 etäluento toimintatilassa. ”Terveelliset elintavat ja
mielen hyvinvointi diabeteksen hoidon tukena”.
Luennoitsijana diabeteshoitaja Kaja Normet. Yhdistys tarjoaa pientä purtavaa. Tervetuloa.

Ma 31.10. klo 16 kaikille avoin bingo toimintatilassa
Väliajalla kahvitellaan. Peli ja pullakahvit 5€. Tapahtuman ohessa mahdollisuus ostaa Karkelon kotimaisia kiristämättömiä sukkia. Tervetuloa bingoilemaan.